A bajor vezetés is fontolgatja a kamionok előzési tilalmának bevezetését kétsávos autópályákon. Az érvek és az ellenérvek hasonlóak, mint hazánkban.
A CSU indítványának célja a következő: megszüntetni a néha hosszú perceken át tartó kamion-kamion előzéseket, amelyek gyakran hátráltatják az autók forgalmát, és vesszéllyel is járhatnak.
Németországon belül nem új ez a kezdeményezés, mivel Észak-Rajna-Vesztfália területén már egy ideje érvényben van az előzési tilalom.
A bajor fuvarozási vállalkozók érdekvédelmi szövetsége (LBT) szintén hasonló kifogásokat említett meg, mint amivel két hónapja nálunk is érvelnek a fuvarozók az új szabály ellen: a külső sávban kialakuló kamion-konvojok szintén elég veszélyesek. Egyrészt a gyorsabb autósok csak a belső sávot tudnának használni, így lényegében számukra egysávossá válik az autópálya, másrészt órákon át konvojban vezetni fárasztóbb és ezáltal veszélyesebb is a tehergépjárművek vezetői számára.
A 2022-es „Fut a cég” bajnokságban a K&V csapata a 250-999 fős létszám kategóriában hatodik helyezést ért el.
BővebbenAz Élelmiszerbank azon dolgozik, hogy az élelmiszerfelesleget eljuttassa azokhoz, akiknek erre a legnagyobb szükségük van. A K&V Kft. abban segíti az Élelmiszerbank tevékenységét, hogy az általuk gyűjtött adományok eljussanak a nélkülözőkhöz.
BővebbenA Rolling Tons készített 3 részes dokumentumfilmet, ahol a DAF új generációs vontatóját (DAF XG) hasonlították össze fogyasztás szempontjából elődjéhez (DAF XF 480 SSC).
BővebbenHagyományainkhoz híven az idei évet is véradással kezdtük. A mai napon közel 30 fő vett részt a véradáson, közülük több, mint a fele K&V-s dolgozó. Köszönjük önzetlenségüket!
Bővebben