Megosztás:

Mi nekik szurkolunk

2011. december 19.

Gyöngyös és a környéken élők életében mindig fontos szerepet töltött be a kézilabda, mely már a 60-as évektől formálja az itteni közösséget. A Gyöngyösi Kézilabda Klub az NB I-es szereplés mellett az utánpótlás-nevelés Észak-Magyarországi központjává válhat, és így több millió ember életében lehet jelen nemcsak Magyarországon, de Szlovákiában és Ukrajnában élő magyar közösségekben is.

A gyöngyösi kézilabdában néhány éve az amatőr világot felváltotta egy minden tekintetben profi megközelítés. Van egy minden szempontból kifogástalan modern csarnokunk, ami hétről hétre a város főterévé alakul és lehetőséget nyújt a mintegy 1600 ember számára, hogy támogathassa csapatát, valamint időről időre otthont ad a magyar válogatottnak is. A Klubnek megnyílt a lehetősége arra, hogy hosszú ideig olyan pozíciót foglaljon el a magyar és nemzetközi kézilabdázás életében, ami méltó a gyöngyösi kézilabdázás múltjához, és a magyar kézilabdázás jövőjéhez. A BBraun Gyöngyös csapatának nem titkolt szándéka, hogy rövid időn belül az első négy NB1-es csapat közé kerüljön.

A K&V Kft. mindig is fontosnak tartotta a helyi sportélet támogatását, és így különösen büszke rá, hogy már 2 éve segítheti a Gyöngyösi Kézilabda Klubot céljai elérésében, és arany fokozatú támogatóként hozzájárulhat ahhoz, hogy a játékosoknak valóban csak a játékra kelljen koncentrálniuk.

Vissza

 

Aktuális híreink

2020-tól emelkednek az autópályadíjak Ausztriában

2019. október 15.

Az ASFINAG közleménye szerint 2020. január 1-jétől az inflációhoz kapcsolódóan, mintegy 2,1 százakkal emelkednek a 3,5 tonna össztömeget megahaladó tehergépjárművekre és autóbuszokra megállapított úthasználati alap-kilométerdíjak Ausztriában.

Bővebben

Új vontatók érkeztek

2019. október 14.

Járműparkunk 2 db DAF XF EURO6 Super Space Cab (mega) vontatóval bővült.

Bővebben

Pályaorientációs nap Cégünknél

2019. október 8.

Pályaorientációs nap a K&V Kft-nél

Bővebben

A személyszállítás története

2019. szeptember 30.

Kedves Olvasóink! Múlt havi cikkünket – melyet a zeppelin léghajónak szenteltünk – azzal zártuk, hogy az a légijármű, melyet a Wright-fivérek találtak fel, hosszabb távon jóval sikeresebbé tudott válni.  Az emberiség repülésről szőtt évezredes álma nekik köszönhetően valósult meg, és indult el máig tartó, ígéretes perspektívák előtt álló diadalútjára.

Bővebben

A személyszállítás története

2019. szeptember 2.

A személyszállítás történetével foglalkozó minisorozatunkban jártunk már földön, vízen, most pedig felereszkedünk a levegőbe is. Az emberiségnek mindig is nagy vágyálma volt a repülni tudás. Gondoljunk csak Daidalosz és Ikarosz történetére, vagy épp a reneszánsz géniuszára, Leonardo da Vincire. Ám csak a második ipari forradalom technikai újításai tették először lehetővé a 19-20. század fordulóján, hogy ez az álom valósággá váljon. Bár a „végső győztes” az amerikai Wright-fivérek által megkonstruált repülőgép lett, a levegőben történő személyszállítás mégsem velük indult, hanem egy - ma már inkább csak furcsa alakjáról emlékezetes  - magyar találmánnyal, a zeppelin léghajóval….

Bővebben

A személyszállítás története

2019. augusztus 1.

Az omnibusz szó hallatán bizonyára sokan automatikusan elkezdenek dúdolni egy közismert slágert: „Éjjel az omnibusz tetején – emlékszel, kicsikém? – de csuda volt!” Ami a híres pesti sanzont illeti, Zerkovitz Béla, a magyar kuplé megteremtője írta és a Csókos asszony című operettben csendült föl először 1926-ban, három esztendővel azelőtt, hogy a megénekelt személyszállító eszköz végleg eltűnt a pesti utcákról. Nemcsak dalban, prózában is feltűnik ez a maga korában rendkívül népszerű jármű, például Az omnibusz utasai c. Aragon regényben, vagy Arany János Epilógus c. versében: Az életet már megjártam. /Többnyire csak gyalog jártam, /Gyalog bizon’…/Legfölebb ha omnibuszon. Mai témánk a 19. század eme közkedvelt utasszállító alkalmatossága lesz.

Bővebben