Megosztás:

A gyöngyösi kézilabdacsapat megőrizheti hatodik helyét

2012. április 23.

A B.Braun Gyöngyösi Kézilabda Klub - melynek cégünk büszke aranyfokozatú támogatója - közelebb került az egész éves munkájával elért 6. helyezésének megőrzéséhez a Fradi csapata ellen vívott döntetlen mérkőzéssel.

Az élvonalba tavaly visszatérő B.Braun Gyöngyös újoncként az előkelő hatodik helyen zárta a Budapest Bank Férfi Kézilabda Liga első szakaszát. az 5-8. helyért zajló rájátszásban a Tatabánya Carbonex KC, az FTC-PLER és a Kecskeméti KSE lesz Juhász Károlyék ellenfele.

A rájátszás első mérkőzése április 20-án zajlott, melyben a gyöngyösi csapat az FTC-PLER-Budapest vendége volt a pestszentimrei sportkastélyban. Kemény küzdelem során csapatunknak a mérkőzés végére sikerült átvennie a vezetést 1 ponttal, de az ellenfél sikeres erőfeszítései révén végül az eredmény 26-26 gólos döntetlennel zárult. A mérkőzésről szóló részletes beszámoló a klub honlapján olvasható.

A sérülések miatt több játékost is nélkülöző Gyöngyös idegenben való döntetlene megadta a reményt a hazai pályán való győzelemre és ezáltal a 6. hely megőrzésére.

A következő mérkőzést a Kecskeméti KSE ellen játszák a fiúk a 2012.04. 28-án 18 órakor a Városi Sportcsarnokban.

CSAK A GYÖNGYÖS! Mi nekik szurkolunk!


ftc_bbraun.jpg
Fotó: André László

Vissza

 

Aktuális híreink

2020-tól emelkednek az autópályadíjak Ausztriában

2019. október 15.

Az ASFINAG közleménye szerint 2020. január 1-jétől az inflációhoz kapcsolódóan, mintegy 2,1 százakkal emelkednek a 3,5 tonna össztömeget megahaladó tehergépjárművekre és autóbuszokra megállapított úthasználati alap-kilométerdíjak Ausztriában.

Bővebben

Új vontatók érkeztek

2019. október 14.

Járműparkunk 2 db DAF XF EURO6 Super Space Cab (mega) vontatóval bővült.

Bővebben

Pályaorientációs nap Cégünknél

2019. október 8.

Pályaorientációs nap a K&V Kft-nél

Bővebben

A személyszállítás története

2019. szeptember 30.

Kedves Olvasóink! Múlt havi cikkünket – melyet a zeppelin léghajónak szenteltünk – azzal zártuk, hogy az a légijármű, melyet a Wright-fivérek találtak fel, hosszabb távon jóval sikeresebbé tudott válni.  Az emberiség repülésről szőtt évezredes álma nekik köszönhetően valósult meg, és indult el máig tartó, ígéretes perspektívák előtt álló diadalútjára.

Bővebben

A személyszállítás története

2019. szeptember 2.

A személyszállítás történetével foglalkozó minisorozatunkban jártunk már földön, vízen, most pedig felereszkedünk a levegőbe is. Az emberiségnek mindig is nagy vágyálma volt a repülni tudás. Gondoljunk csak Daidalosz és Ikarosz történetére, vagy épp a reneszánsz géniuszára, Leonardo da Vincire. Ám csak a második ipari forradalom technikai újításai tették először lehetővé a 19-20. század fordulóján, hogy ez az álom valósággá váljon. Bár a „végső győztes” az amerikai Wright-fivérek által megkonstruált repülőgép lett, a levegőben történő személyszállítás mégsem velük indult, hanem egy - ma már inkább csak furcsa alakjáról emlékezetes  - magyar találmánnyal, a zeppelin léghajóval….

Bővebben

A személyszállítás története

2019. augusztus 1.

Az omnibusz szó hallatán bizonyára sokan automatikusan elkezdenek dúdolni egy közismert slágert: „Éjjel az omnibusz tetején – emlékszel, kicsikém? – de csuda volt!” Ami a híres pesti sanzont illeti, Zerkovitz Béla, a magyar kuplé megteremtője írta és a Csókos asszony című operettben csendült föl először 1926-ban, három esztendővel azelőtt, hogy a megénekelt személyszállító eszköz végleg eltűnt a pesti utcákról. Nemcsak dalban, prózában is feltűnik ez a maga korában rendkívül népszerű jármű, például Az omnibusz utasai c. Aragon regényben, vagy Arany János Epilógus c. versében: Az életet már megjártam. /Többnyire csak gyalog jártam, /Gyalog bizon’…/Legfölebb ha omnibuszon. Mai témánk a 19. század eme közkedvelt utasszállító alkalmatossága lesz.

Bővebben