Tervek szerint halad az építkezés, az épület szerkezeti elemei már készen állnak.
A legmodernebb technológiával ellátott újonnan épülő raktárban online felhőalapú, felhasználóbarát információs rendszerünk működik majd, amely leegyszerűsíti partnereink számára az árunyilvántartást. A zömében szűkfolyosós elrendezésű épületben helyet kap szálanyagok tárolására is alkalmas karos állványrendszer, továbbá egy elkülönített, temperált szekció, amely a hűtött áruk elhelyezését teszi lehetővé. Raktározási kapacitásunk bővítésével komplex logisztikai szolgáltatásainkat tudjuk fejleszteni a térség vállalatai számára, hiszen mennyiben a szállítást, és a raktározást is a K&V végzi, a teljes logisztikai folyamat egy vállalaton belül zajlik, melynek jelentős előnyei vannak: csökken az áruk megrendelése és célállomásra érkezése közötti idő, felgyorsul az információáramlás, minimalizálódik a hibák lehetősége. Azért dolgozunk, hogy megrendelőink igényeire szabott, innovatív raktározási technológiánkkal és szervezési módszereinkkel hatékonyabbá tegyük ellátási láncukat.
Cégünk dolgozói évek óta lelkesen vesznek részt a Magyar Vöröskereszt által rendszeresen szervezett véradásokon, így a 2021-es év is véradással indult. 41 személy adott vért. Köszönjük dolgozóinknak az önzetlen segítséget. Adj vért és ments életet!
BővebbenNyolc munkatársunk részesült a legrangosabb elismerésben, az IRU-díjban.
BővebbenFutóink a 2020-as évben is szép eredményt értek el.
BővebbenAz Élelmiszerbank azon dolgozik, hogy az élelmiszerfelesleget eljuttassa azokhoz, akiknek erre a legnagyobb szükségük van. A K&V Kft. abban segíti az Élelmiszerbank tevékenységét, hogy az általuk gyűjtött adományok eljussanak a nélkülözőkhöz.
BővebbenAz innovációért és technológiáért felelős miniszter 41/2020. (XI. 13.) ITM rendelete módosította az útdíj mértékéről és az útdíjköteles utakról szóló 25/2013. (V. 31.) NFM rendeletet.
BővebbenA MagyarBrands program több mint egy évtizede díjazza a magyar vonatkozású márkák közül a legeredményesebbeket. Az eredetileg kitűzött cél az elmúlt 11 év alatt sem változott: a vásárlók és az üzleti világ figyelmét ráirányítani a legsikeresebb hazai fogyasztói, üzleti vagy innovatív márkák termékeire, szolgáltatásaira.
Bővebben