Bár Lengyelország útjain is ugyanazok a súlykorlátozások vannak érvényben a megengedett maximális össztömegre, mint bármelyik más EU-s tagállamban, egy apróságban mégis különbözött eddig a lengyel szabályrendszer, ami sok bosszúságot okozott a kamionosoknak.
Ez az apróság ugyanis adott esetben igen sokba kerülhetett, a rendőrség ugyanis előszeretettel bírságolta a máshol teljesen szabályosnak minősülő teherautókat. Az utak 97%-án ugyanis 8 és 10 tonna közötti megengedett tengelyterhelés volt érvényben, míg Európában a 11,5 tonna az elfogadott. A lengyel legfelsőbb bíróság az Unió nyomására kénytelen volt változtatni a törvényen, mivel az EU jogrendszere előírja, hogy a tagállamok kötelesek úthálózatukat a nemzetközi fuvarozási elvek szerint rendelkezésre bocsátani a résztvevők számára. Természetesen bizonyos, indokolt esetekben érvénybe léphetnek korlátozások, de ezek már inkább csak ritka kivételek lehetnek a jövőben.
Forrás: www.kamionhirek.hu
Meleg szívvel gondolunk vissza a csodás múlt hétvégére, amikor a Mátrai Szüreti Fesztiválra nyerges vontatónkkal kitelepülve rengeteg fantasztikus emberrel találkozhattunk.
BővebbenA K&V idén is aktívan segítette a Végtaghiányos Gyermekekért Alapítvány munkáját: múlt szombaton autóbuszunkkal gondoskodtunk róla, hogy a gyermekek Budapestről Pécsre, majd vissza utazhassanak, és részt vehessenek egy különleges programon.
BővebbenA Halápi Ranch gyors segítségért kiáltott: a közelgő áradás veszélyezteti lovaikat és takarmányukat, mi pedig azonnal léptünk.
BővebbenBüszkén jelentjük, hogy a K&V Logistic Solutions idén elnyerte a K&H Családi Vállalatok Kiválósági Díját a Sikeres Generációváltás kategóriában.
BővebbenEgy felejthetetlen hétvégén vagyunk túl, hiszen szombaton a Múzeumkertben került megrendezésre a K&V családi napja, amely idén pont a cég 35. születésnapjára esett!
BővebbenA Hungarotruck Kft-nél: Szentpáli Gavallér Péter, aki az elmúlt 5 évben vezette a céget, új kihívások elé néz, mint a PACCAR Finance Australia CEO-ja.
Bővebben