2018. július 1-jétől minden egyes német főútvonalon bevezetik az útdíjkötelezettséget a 7,5 tonnát meghaladó járművek számára.
Ezt még májusban szavazta meg a szövetségi kormány, a díjfizetés próbái pedig máris zajlanak. Az ellenőrző rendszer ugyanis kicsit más lesz, mint amit eddig megszokhattunk, a kamerával felszerelt, az úttest fölött keresztbe elterülő hidak helyett, oszlopok fogják figyelni, mindenki befizette-e az adót. Ezeket a szerkezeteket színben igyekeznek majd elkülöníteni a többi ellenőrző eszköztől.
Így például az illetékesek ígérete szerint, nem lehet majd összekeverni a sebességmérő berendezésekkel. A tesztidőszakban természetesen az oszlopok nem büntetnek majd, csupán adatokat gyűjtenek velük, hogy az éles használat közben ne merüljenek fel hibák. Németországban eredetileg csak a sztrádákon kellett fizetni a teherautóknak, azt is csak 12 tonna felett. Ezt szép fokozatosan bővítette ki a kormány, először a főbb főútvonalakat vonták be a rendszerbe, ezzel elérték, hogy 13 ezer kilométer sztráda és 2300 kilométer főút lett fizetős. A következő lépés a súlyhatár csökkentése volt, ekkor 7,5 tonnáig vitték le azt, hogy több adóbevételhez jussanak.
Forrás: www.kamionhirek.hu
A K&V négy alapvető üzletágra építi tevékenységét, amelyek között a belföldi fuvarozás fontos szerepet kap: ez a szektor szorosan összefonódik nemzetközi fuvarozási szolgáltatásunkkal, valamint innovatív raktárainkkal, melyekkel így egy integrált logisztikai hálózatot alkot megbízó partnereink legnagyobb megelégedésére.
BővebbenA K&V hosszú ideje elkötelezetten igyekszik csökkenteni karbonlábnyomát, hogy kevésbé terheljük a környezetünket. Fontosnak tartjuk, hogy gyermekeink, unokáink egy élhetőbb világban nőjenek fel, és segítsünk munkatársainknak az energiaválság idején is spórolni, anélkül hogy otthonuk kellemetlenül hideg vagy túl meleg lenne.
BővebbenMúlt héten a gyöngyösi Arany János Általános Iskola 6. osztályos tanulói látogattak el hozzánk a Pályaorientációs nap keretében.
BővebbenÚjabb, izgalmas fejezethez érkeztünk a K&V fenntarthatósági törekvéseiben: tegnap egy Volvo FL100% elektromos hajtású, 16 tonnás tehergépjárművet vettünk át egy hónapos tesztelésre a Volvo Hungária Kft-től.
BővebbenEz az üzenet fogadja a látogatókat leányvállalatunk, a Bestpallet megújult weboldalán.
Bővebben